dinsdag 4 december 2012

TAG: would you rather?


Tag: would you rather?

Ik (larissa) zag deze tag op een andere blog en ik vond m wel gaaf!
Would you rather : wat zou je liever?








1.Zou je liever al je mascara's, eyeliners, lipsticks en lipglossjes verliezen of al je paletten en oogschaduws?

Gelijk al een lastige vraag ik denk dat ik toch met heel veel pijn me paletten weg doe L

2.Zou je liever al je haar afknippen of het nooit meer laten knippen?

Als ik voor het eerste kies mag ik dan ook me eigen haar voortaan wel knippen ?
Anders kies ik echt voor nooit meer knippen !

3. Zou je liever een peache of een roze blush willen?


Ik kies gelijk voor de roze , ik ben helemaal into roze blushes ookal zouden de meeste voor peache kiezen…

4. Als je €1000 euro had, zou je dan liever make up of kleding kopen?

Weer zo’n vraag .. ik denk dat ik toch voor kleding kies als daar ook tassen en etc. onder vallen?

5. Zou je liever lipstick als eyeliner gebruiken of eyeliner als lipstick?

Haha,  ik denk dat ik dan toch voor de lipstick als eyeliner ga.. 

6. Zou je liever alleen maar shoppen bij MAC of bij Sephora?

Ik ga dan toch voor de mac,..  bij de sephora kan je ook veel andere merken kopen maar die kan je ook via internet bestellen? Dus het word mac!

7. Zou je liever maar één oogkleur willen gebruiken voor de rest van je leven of één lip kleur?

Lip kleur ik heb bijna elke dag wel een andere ooglook dus deze is heel makkelijk gezegd!

8. Zou je liever zomer kleding in de winter dragen of winter kleding in de zomer?

Hmmm.. ik ben wel echt een kou kleun maar ik ga toch voor zomer kleding in de winter ?
Want , met hoe minder kleren hoe bruiner je word!
En oh jongens wat houd ik toch veel van zomerse kleurtjes!

9. Zou je liever het hele jaar donkere nagels of juist lichte nagels dragen?

Moeilijk ik denk toch hele jaar donkeren.. zwart of donker rood vind ik toch wel gaaf,

10. Zou je liever je favoriete lip kleur of juist je favoriete oog kleur weg doen?

Favoriete lip kleur! Ja die zal ik zeker weg doen .. van mij naked 2 palet kan ik geen afscheid doen!

11. Zou je liever nooit meer nagellak of nooit meer lipgloss gebruiken?

Nooit meer lipgloss want ik lak wat af..

12. Zou je liever je wenkbrauwen helemaal weg scheren en ze altijd bijtekenen of ze elke dag moeten epileren?

Ik zou toch voor tekenen kiezen want ouww elke dag epileren!?

13. Zou je liever al je make up verliezen of al je nagellak?

Al me nagellak denk ik.. want zonder me blushes , bronzers , oogschaduws en niet vergeten me BB crem kan ik niet !






Pff er zitten wel pittige vragen tussen ..
Zouden jullie liever je haar af knippen of nooit meer knippen?

Wil je deze tag overnemen dan kan dat !
Ik zou het wel fijn vinden als je dan even een reactie achterlaat J


2 opmerkingen: