vrijdag 14 december 2012

tag : fake !


Tag: Hoe nep ben jij?

Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
nee ben nog maar 16 zal het nooit doen op deze leeftijd,


Gebruik je valse wimpers?

Ja af entoe op een feestje of als ik een belangrijke afspraak heb


Draag je een weave of extensions?

Nee mensen vragen het wel vaak aan mij in de kapsalon maar het is allemaal van mezelf !

Gebruik je iedere dag make-up?

Ja alleen niet altijd even veel


Zou je een cosmetische operatie overwegen?

Misschien een neus correctie maar dat denk ik niet


Kan je nog zonder make-up?

Echt niet haha!


Draag je nepnagels?

Altijd omdat ze sterker zijn dan mijn eigen nagels en dat prettig is omdat ik de heledag in het water zit


Verf je je haren?

Ja rood !


Ga je onder de zonnebank?

Jaa soms , moet wel een beetje bruin zijn toch?


Gebruik je selftanners?

Nee veel ste overdreven, ik hou het op me zonnebankje!


Heb je tattoo’s?
nee (:
en hoe nep vind je mij ?
als je deze tag over wil nemen plaats dan even een reactie .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten