vrijdag 7 december 2012

rood!


De kleine rooien

Ja zo noemen ze me,
Ik ben klein en heb voortaan rood haar ik denk dat ik de naam daar aan te danken heb haha.,
Maar de rode kleur in mijn haar groeit er op een gegeven moment ook uit,
Normaal laat ik m'n haar in de kapsalon verven maar omdat het al snel te prijzig word met mijn lange haar heb ik dit keer een 'do it self'-pakketje gekocht .. 


Het begon al in de winkel, ze hadden er nog maar een van de kleur die ik wou en ik heb wel twee pakketjes nodig vanwege m'n lange haar....
Dus na even twijfelen heb ik toch maar twee verschillende merken gekocht met dezelfde kleur om te mengen.
 
Een was van L’Oréal en een van garnier,
De kleuring  van garnier was afgeprijsd naar 8 euro, als ik het goed heb (kleur granade?)
En de kleuring van L’Oréal was 17 euro (kleur superspice)

 
Het was nogal spannend want bij garnier was de verf wit en zou donkerder worden ,
Aangezien hij bij L’Oréal al knal rood was wist ik niet of het zo goed was om te mengen,

Na een half uurtje spanning en mijn schoonmoeder hebben leren verven is het gelukt .
Ik ben weer een kleine rooien zoals het hoort !
Tot nu toe ben ik blij met de kleur,

Als je je haar ook besluit rood te verven denk er dan wel heel goed over na,
Rood is een kleur die er heel moeilijk uit gaat, dus het geverfde deel zal altijd een rode gloed behouden.
Dat niet alleen, je moet de kleur heel veel bij houden, elke keer als ik douche doe ik er speciale rode shampoo in om het rood er in te houden anders word het een vieze kleur,
Over de shampoo zal nog een review komen.

Wat vinden jullie van rood?
Zouden jullie het ook overwegen of verf je het altijd een andere kleur ?

2 opmerkingen:

  1. Donkerrood haar is echt pretty. Ik wil het eigenlijk ook, maar omdat ik zo wispelturig ben doe ik het niet. Want net zoals je zegt, het gaat er niet meer uit (tenzij je ontkleurt, en dat wil ik niet).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha idd daarom heb ik ook 3 maanden getwijfeld of ik het wel moest doen ,
    uiteindelijk toch gedaan en nu ben ik harstikke trots op de naam ´kleine rooien´´ haha
    ik heb zo iets je weet nooit hoe het is als je het niet probeerd, maar ik doe de kappers opleiding en heb me zelf voorgenomen dat ik alles een keer wil proberen !

    BeantwoordenVerwijderen