vrijdag 7 december 2012

Gliss Kur hair repair

Jij soms ook het gevoel alsof er geen 'glim'lach van je haar af kan? Precies, ik ook, want wat ziet het er toch mooi gezond uit dat glimmende en glanzende haar.
Dus eenmaal terug mijn kast ingedoken kwam ik deze hair repair tegen. Door het handige pomp-systeem gaat er niks verloren van de creme zoals met veel pomps of tubes wel hebt. Doordat je pompt komt de onderkant mee omhoog en word dus alle creme in het geheel naar boven gehaald.

Na een flinke klodder te hebben gepakt en in mijn haar te hebben gewreven, (mijn haar houd ik tussen mijn platte handen en wrijf zo van boven naar beneden alles in het haar), schrok ik van mijn handen en mezelf. ALLES zat onder de glitters. Zo kan ik het ook, glans in het haar brengen. Dat noem ik dus gewoon vals spelen !
Ik kreeg de glitters er nauwelijks met mijn handen wassen vanaf, alleen met een stuk papier.
Maar glanzen deed mijn haar zeker !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten