donderdag 6 december 2012

multi colour blush


Multi colour blush! 
 
Ik liep door de kruidvat gisteren en ik zag hem liggen…
De Multi colour blush van catrice
Ik had hem al eerder meerderen keren in me hand gehad
Ik gebruik vooral s’winters vaak een blush  dus kon hem voor 3.99 niet laten liggen toch?
Dus waarom ook niet ?
Afrekenen en naar huis..

De blush heet strawberry frappucino  en heeft 4 verschillende matte kleuren

De bovenste heeft ook wel iets weg van een brozer , een klein beetje maar.
De kleur er onder is dan ook weer gelijk BAM roze
De op een na laatste kleur neigt al snel naar iets meer oranje
En de laatste is een hele lichte oranje roze kleur



De blush heeft veel pigment en hij is mooi om te zien omdat je duidelijk de overgang van de vier kleuren ziet.
Ik kreeg de kleurtjes niet los geswatcht  dus ben er een keer met me kwast over heen gegaan.
Omdat de kleuren zo dicht op elkaar zitten is het wel moeilijker om 1 kleur aan te brengen omdat je al snel met je kwast 2 kleuren pakt ,
op de foto lijkt het al snel dat hij niet gepigmenteerd is maar hij is echt knal roze!


Conclusie: ik vind het een prima blush met veel pigment omdat het alleen matte kleuren zijn kun je hem voor elke gelegenheid gebruiken.
Multi colour blush is zeker z’n 3.99 waard !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten