donderdag 6 december 2012

Essence gel eyeliner

Nadat ik al meerdere mensen had gehoord over de gel eyeliner van essence ben ik deze zelf ook maar eens gaan gebruiken. Ik gebruikte altijd de simpele stift-liner en vond deze ideaal, totdat ik deze van essence tegenkwam in de aanbieding. Hij was nu maar voor 50 cent en als echte koopjesdiva kan je zoiets natuurlijk niet laten liggen!

Na een kwastje te hebben gekocht ben ik geslaagd voor nog geen euro !
De kleur is niet echt zwart te noemen, maar eerder een beetke grijzig voorzien van een glansje. Maar dit is absoluut niet 'over the top'! Het valt namelijk nauwelijks op.
Het is mij een beetje lastig om de gel gelijkdelig te verdelen over het kwastje maar na een paar pogingen en de liner aangebracht te hebben heeft het een mooi effect en blijft de liner echt met gemak de hele dag zitten, zonder te vervagen of af te geven. Ideaal dus !
Ik zeg, een topaankoop!

1 opmerking: